Veckan

måndag: är jag i skolan tills fyra, följt av träning. blir en ganska tråkig dag eftersom jag har prov på tisdag och torsedag 
tisdag: ska svenskaklassen på studiebesök på dramaten, behind the scenes. Efter det är det prov i franska. På kvällen har jag katthemmet och sedan en skiva, min första för året faktiskt! 
onsdag: blir en ganska tråkig dag för er läsare. lång dag i skolan och sedan ska jag upp till Eric. Har då inte sett han sedan i torsdags, men jag gnäller inte (jo det gör jag)
torsdag: har jag dumma nationella i svenska. Jag är inte taggad. Det är det ämne jag alltid har haft svårast för, med tanke på att det inte ens är mitt förstaspråk. Sänker mitt meritvärde och det är bajs. Efter det ska jag väl ta det lugnt, kanske lite secondhand-shopping men senare är det lite Ung Vänster grejer som jag ska få göra. Vilket är riktigt spännande eftersom nästa vecka är det riksting. 
fredag: är i skolan as per usual. Ska se om jag åker upp till Eric. Dock har jag mycket att göra i helgen. 
lördag: har jag katthemmet och sedan kommer pappas sida av familjen på besök för att fira mig. Blev lite sent, men det är pga att jag var i Göteborg min födelsedagshelg. 
söndag: ska jag jobba, inte mycket mer med det!
'
bilderna tog Pelle. Jag blev nöjd, så nu finns de på internet. 
 
 

Kommentera här: