Veckan

Nu är det måndag, och dessutom sista dagen på månaden. Så nu kommer veckans sammanfattning, men även senare idag återkommer jag med min marsmånad 2014. 
 
måndag: ska först till stan och handla en födelsedagsoutfit eller smink (fick i present i förskott av syster) sen ska jag bara träna och senare åka till Eric för att mysa. Jag ska packa med mig en massa läxor och vara effektiv på tåget också. Får man hoppas
 
tisdag: är jag tråkig och jobbar. men jobbdag innebär kort skoldag och det är najs!
 
onsdag: fyller jag 18! jag firar det med längsta skoldagen på hela veckan hahaha, men sen kommer jag rusa hem för att hjälpa mamma med mat. Hon fyller faktiskt också år, men vill ändå slita så för att jag ska få det fint. Sen kommer släktningarna och Eric och det blir middag. Senare drar jag ut med några nära vänner. 
 
torsdag: har jag en massa fysiskt inbokat. Först en skrivning, sedan ska jag fota katter och allt detta följs av psykolog och flygbladsutdelning. Sjukt opraktiskt dessutom att det ska vara andra dagen som vuxen som vi bokade tid. dyrt.
 
fredag: har jag en standarddag i skolan men går kanske lite tidigare. Det är inte helt spikat ännu, men det ser ut som att jag ska till Göteborg och träffa några vänner. Helgen hade jag rensat för att åka skidor men de planerna föll så jag är sugen på att slå stort denna helg ändå.
 
lördag: beror ju då på fredagen. Antingen Göteborg eller någon annan stad, men det blir utgång t.ex på någon jazzbar (eller så heter den jazzbar, jag vet inte för jag har aldrig gått ut) i Göteborg eller f.d. Nova på Södermalm
 
söndag: Åker jag hem, tar det lugnt och myser med mina fina vänner som finns antingen på väst- eller östkusten. Åh vad det ska vara svårt när ni sprider ut er så pass!
 
Vad ska ni göra i veckan?